Wednesday, November 09, 2011

Selamat pagi semua . Hari ni 9hb kan ? Semalam Naa ada bagitau ada 3 perkara yang nak buat untuk hari ni . Okay 1st , Wordless Wednesday . Biasa laa kan , this is Wednesday . Perkara teringin sangat yang Naa nak adalah " Followers " . Sebabnya , jealouslaa tengok blog orang lain ramai sangat follower . Naa pun nak jugak . Hope lepas ni ramai yang follow my blog ni . Tapi paling penting kena selalu laa update kan ? Ni tak , hangat hangat tahi ayam je . Ikut suka bila nak update kan ? 

2nd , ada kena mengena dengan yang 1st jugak . Disebabkan blog Naa tak ramai sangat follower , Naa teringin sangat Naa buat " Giveaway " sebab maybe dengan cara ini Naa akan bertambah kawan dan juga follower . Hope bila nak buat , ramailaa yang akan join . InsyaAllah . Giveaway tu akan mula 2 hari lagi . ( 11.11.2011 ) .Tunggu ya kawan kawan . :)

Okay , last thing yang I want to do is " Cabaran 30 hari " . Naa nak sahut cabaran tu . Sebab dengan adanya cabaran tu blog ni akan selalu update . InsyaAllah I can do ! Maybe esok or lusa Naa akan start cabaran tu . 


No comments: